Fitness
 
Egyesületünk Fitness szakosztálya a korábbi Aerobik szakosztály megújulásával jött létre 2016 tavaszán. A megújulás számos területen tetten érhető, legfontosabb változás az edzések tartalma. Ez azt jelenti, hogy egyrészt megváltozott az órák felépítése, de jelenti azt is, hogy bővült a választható mozgásformák tárháza is. Az alábbi edzéstípusokkal találkozhattok egy Fitness edzés során.
 
Edzések
Az órák jellemzően a funkcionális tréning alapelveit követik. Ez kevésbé intenzív a klasszikus aerobikhoz képest (bár tud intenzív is lenni), inkább erőfejlesztő és állóképesség-javító hatással bír. Célja, hogy megerősítse a testünket, növelje az állóképességet, előkészítse a szervezetünket, izomzatunkat a mindennapi igénybevételre és az általunk végzett munkára – legyen az sport, vagy fizikai munka. Intenzitása terjedhet az alacsonytól a magasig, ami nagyjából a kezdő edzettségi szintű sportolótól a haladó edzettségéig terjed. Edzéseinken különböző intenzitású gyakorlatokból válogatunk a sportolók fittségi szintjéhez igazodva.
A korábbi edzések sorában is előfordult néha és most is megmarad az a típusú edzés, amelyben a klasszikus aerobik elemeket és a funkcionális tréning gyakorlatait ötvözzük egy hosszú állóképességi és erőnléti edzésbe. Ez elég intenzív gyakorlatsorozatot jelent, elsősorban haladóbbaknak ajánlott. Havonta, másfél havonta egy-egy előre meghirdetett alkalommal tartunk ilyen edzést.
Az eddig kialakult gyakorlatot folytatva szintén havonta egyszer egy hétfői alkalmat nyújtásra (stretching) szánunk, és egész órán át csak ilyen gyakorlatokat végzünk. A legtöbb sportoló (legyen bármi is a sportága) sajnos az edzés végi nyújtást el szokta hanyagolni, holott az az edzések egyik legfontosabb része. Éppen ezért ezt az órát bátran ajánljuk mindenkinek, aki bármilyen sportot is űz, és szükségét érzi, hogy néha alaposan megnyújtsa az izmait.
Végezetül pedig még egy újítás: táplálkozási tanácsadás konzultáció jelleggel, bizonyos időközönként az edzés végéből 10-20 percet lecsípve, kérdezz-felelek jelleggel beszélgetünk arról, hogy mit egyen mit ne egyen a sportoló, aki tömeget szeretne növelni, aki fogyni szeretne, aki csak alternatív élelmiszereket keres/szeretne megismerni, stb.
Személyre szabott, edzéssel kapcsolatos konzultációra is lehetőség van. A konzultáción át tudjuk beszélni az alapvetőbb célokat, kérdéseket és a sportolóval közösen kialakítjuk a számára legmegfelelőbb mozgás- és táplálkozási programot.
Bárkinek bármi kérdése van a Fitness szakosztállyal, az edzésekkel, vagy a fent leírtakkal kapcsolatban, írjon bátran az alábbi linken, edzőink nagy örömmel és lelkesedéssel fognak válaszolni.
 
Az edzéseket hétfőnként 19:00 és 20:00 óra között tartjuk a Tánctempőlomban. Az edzés előtt negyed órával célszerű megérkezni (átöltözés, felkészülés)! 
 
Áraink
Az első alkalom minden érdeklődő számára ingyenes! Ezen túl, edzéseinken (60 perc) egy alkalom Atlasz tagoknak 800 Ft/fő, tagsági viszonnyal nem rendelkező sportolóknak 1000 Ft/fő.
Nappali tagozatos diákjainknak és nyugdíjas sportolóinknak az Atlasz Törzskártya rendszer keretében további kedvezményeket biztosítunk!
 
További információk
Ha érdeklődni, vagy jelentkezni szeretnél edzéseinkre, írj nekünk levelet, igyekszünk rá mihamarabb válaszolni!
A tagsággal kapcsolatos információkat ezen az oldalon olvashatod el!
Szakosztályaink edzéseinek díját egy átfogó táblázatban is megtekintheted, ha ide kattintasz!
 
Edzések helyszíne
Az edzéseket a Tánctemplom tánctermében tartjuk a VII. kerület, Huszár u. 4. szám alatt.
Térképért kattints a képre!

Atlasz Sportegyesület
1111 Bp., Budafoki út 22.
Új bankszla: Raiffeisen Bank Zrt. 
12010532-01445130-00100003
Adószámunk: 18183722-1-43
E-mail: info@atlaszsport.hu